Fantasy World

Fantasy tRPG


    Rasy / Co mohu být?

    Share
    avatar
    Darla Carpentner
    Admin

    Poèet pøíspìvkù : 149
    Join date : 17. 11. 16

    Rasy / Co mohu být?

    Příspěvek pro Darla Carpentner za Sat Nov 19, 2016 10:51 pm

    Druhy nadlidí - co je to sakra za potvoru?


    _________________________________________________________________________

    -

    Pravidla ohledně ras:

     - Při výběru rasy pro vaší postavu není třeba číst všechny popisky, doporučuji pročíst si názvy(u většiny ras si přeci jen domyslíte co přibližně se s postavou děje a co je zač už podle jména) a poté, co se podle názvu tak nějak rozhodnete se vrhněte na čtení popisku celého. Zbytek si můžete pročíst až příležitostně.
     - Některé rasy jsou limitované počtem postav - vampíři, hybridi, ifriti... Prosím, respektujte to a nesnažte se zbytečně ukecávat. Pokud by jste přeci jenom chtěli postavě přiřadit právě tuto rasu, počkejte si - se zvyšujícím se počtem hráčů se bude zvyšovat i počet postav, které tuto rasu mohou mít.
     - Máte-li nápad na nějakou rasu, která tu není a podle vás by se sem hodila, můžete nám to navrhnout v tomto tématu, případně administrátorovi do zprávy.

    _________________________________________________________________________

    REGISTROVATELNÉ RASY

       - UPÍR
         - Když se řekne slovo „upír“ tak se vám asi ihned vybaví něco co má hrůzu ze světla, na denním slunci se mění v popel a má neuvěřitelně studenou kůži. Trefa? Hm. Tady tomu takto opravdu není. Slunce jim sice není nijak příjemné a částečně je oslabuje, ale není to tak hrozné, aby se to nedalo přežít. Jsou to spíše noční tvorové, tomu je přizpůsobena jejich schopnost vidění ve tmě o moc lépe než lidé a jiní tvorové. Jsou i nejsou studení, to ovšem záleží na tom, zda-li se nakrmili nebo ne. A jak jistě víte, tak se živí krví. Je jim jedno jakou, jestli zvířecí, lidskou nebo krví nějakého nadpřirozeného. Jediné, jak krev rozlišují, je chuť( Zvířecí – nic moc, Lidská – Ujde, Nadpřirození – Dobrá a Andělská - krev andělů jim přidá o mnoho větší sílu než krev ostatních zmíněných, nejlepší krev kterou může upír získat, i když jenom stěží) a také to, kolik energie jim krev od koho dá(Zvířecí - málo, stačí to na přežití, Lidská - upír je průměrně silný, není nač si stěžovat, Nadpřirození - upír, který pije krev nadpřirozených bývá silnější, avšak jen neznatelně od ostatních, sem se řadí i krev andělů - mezi těmito příčkami je opravdu jen malý rozdíl, i tak je fajn to zmínit). Do kolonky "nadpřirození" se počítají i média a magiané. Jinak se to nijak neliší. Mezi sebou si upíři krev nepijí – nezasytí je a ani její chuť není moc dobrá..když jsou hladoví tak se tato krev nedá použít ani jako nějaké „šidítko“, či jak to říct. Zkrátka a dobře..nic s nimi nedělá a je zbytečné ji pít. Upír, co dlouhou dobu hladoví, pomalu chřadne, vysouší se mu kůže a po čase má sílu jen na to, aby hýbal očima. Mají vyvinutější smysly, než lidé a mají o hodně větší sílu, nedokáží uzvednout dům a přenést si jej o pár metrů dál, ale pro dva upíry není žádný problém odnést auto. Navíc umí vceku rychle běhat - slabší upír se dokáže rychlostí vyrovnat lepším lidským atletům). Co se jejich likvidace týče, nejúčinější je rána dřevěným, ostrým předmětem přímo do srdce. Případně setnutí hlavy. Pokud se trefíte vedle, rány se jim okamžitě začínají hojit. Svoji regeneraci mohou vědomě zpomalit. Nemohou zemřít na nic jiného, ani stářím. Nezabijete je jedem, bude jim maximálně zle nebo je uspíte.
    Aby jste se stali upírem, musí si vás nějaký upír vybrat a nechat vás "zemřít"(jako úmrtí se to zdá, každopádně aby v člověku začala upíří krev pracovat, je třeba, aby mu byla způsobena smrtelná zranění (krev nenechá onu osobu zemřít, jako mrtvá pouze vypadá, je to spíše takový režim hibernace)s tím, že v těle má upíří krev. Zastaví se růst vašeho těla a vy už navěky zůstanete uvězněni v jednom těle, které se mění jenom neznatelně. Upírům normálně rostou vlasy i nehty.
    Novorozenci, jak se novým upírům říká mají často velice silné pouto ke svému stvořiteli(NEMUSÍ MÍT). Upíři nepotřebují dýchat. Srdce jim buší, ale neskutečně pomalu, takže jim jednoduše tep nenahmatáte. Co se týče zrcadel, křížů, svěcené vody a podobně, upíři mají odrazy v zrcadlech i stín, po smrti se nemění na prach, ale jejich tělo zůstane normálně ležet tam kde byli zabiti - prostě jen mrtvá schránka. Kříž je pro ně normální předmět, ale česnek je pro ně toxický, většinou jim je z něho špatně, motá se jim hlava, a hodně zeslábnou. Podobné účinky na ně má i krev polodémonů, pouze ve větším měřítku(krev polodémona je může i zabít, pokud není vyzvrácena). Pokud vás zajímá jak je to s jejich zuby – jsou stále stejné jako lidské, možná trochu špičatější, ale to nic neznamená teprve když si upír usmyslí, že se nakrmí nebo uvidí někde šanci zahryznout se poté se zuby protáhnou a jsou hezky ostré. 
    Ohledně jejich síly, většinou jsou silnější upíři ti starší..a o tom, co dělá krev..to už víte.
    Upíři mohou mít děti, ale pouze se svojí rasou. Pokud je někdo hybrid dlaka a upíra může mít dítě i s ostatními dlaky, ale z tohoto spojení vznikne normální dlak, nikdy se nenarodí upír. Jak se řeklo, upíři mohou mít děti, ale v žádném případě nemohou rodit jako na běžícím pásu, upírky mají šanci otěhotnět přibližně jednou za deset let. Upíři mohou zplodit potomstvo kdykoli.


       - VLKODLAK
         - Nadpřirozený se dvěma podobami - jednou jako normální člověk a druhou jako přerostlý vlk. Ve svojí přeměně je to velice silný tvor podobný vlku jen má protáhlejší končetiny a je vidět, že to jen tak nějaký vlk není. Některé vlkodlaky by jste od vlků mohli odlišit jenom díky velikosti.  V lidské podobě je to prostě normální člověk, ale má větší sílu, stejně dobré smysly jako ve vlčí podobě a často i agresivnější chování než normální lidé. Nemohou se na vlka přeměnit mimo úplněk, při kterém je čeká jen bolestivá přeměna povětšinou totální okno. Ubližuje jim stříbro, na dotek je jim nepříjemné, nic jim ale nedělá, pokud je s ním nějak poraníte začne ale rána pálit a nezahojí se jim hned a zůstávají po něm opravdu nehezké jizvy, na rozdíl od nestříbrných předmětů u kterých se rána zhojí bez jizvy. Dříve to byli opravdové vraždící stroje žijící ve smečkách a o úplňku velice často zdemolovali nejeden dům a nejednu ves.  Teď smečky jen tak nenajdete a když, tak jsou to většinou normální vlkodlaci, kteří se o úplňku přivazují nebo spoutají ve svých sklepech či zavřou do klecí na časovač a podobně, aby nikomu neublížili. Vlkodlaci se dnes při úplňku většinou stahují ven z měst, většinou je to táhne ven více než do města, možná proto jsou města dnes před vlkodlaky chráněná. Vlkodlakem se musíte buď narodit(oba rodiče vlkodlaci), nebo vás někdo musí pokousat. Vlkodlaci se dožívají stejného věku jako lidé.
    Vlkodlaka můžete zabít i jinak než jenom stříbrem. Může se utopit, vykrvácet, zlomit si vaz, cokoli co člověk. Je to ale těžší protože mají silnější kosti a rány se jim rychle hojí, kdyby jste je chtěli nechat vykrvácet, museli by jste jim ránu stále udržovat otevřenou. Nemohou umřít na otravu, jejich tělo je vůči většině jedů imunní. Buď budou chvíli mimo a nebo budou mít třebas halucinace, pravděpodobnější ale je, že omdlí.
    Jsou silnější než upíři, a to i v lidské podobě, jejich pravá síla se ale projeví až při úplňku. To dokáží bez problémů mrštit kládu vzrostlého stromu.  

       - KOČKODLAK
         - Stejně jako vlkodlaci, mají dvě podoby. Ale jak říká už název této rasy tak se nemění na vlka – nýbrž na kočkovitou šelmu. Stejně jako u vlkodlaků není určeno jakou barvu má vlk mít, u kočkodlaků není nijaká specifická rasa na kterou se mění(Leopard, Gepard, Irbis apod.). Mění se, když je nov, mohou se, ale měnit také ze svojí vlastní vůle a to i mimo chvíle, kdy je k tomu nutí měsíc. Když jsou přeměněni  „nuceně“ tak jsou to prostě najednou jen divoká zvířata, která se nemohou proměnit v člověka až do samého rána. Když se proměňují sami a chtějí to tak jejich oblečení jakoby zmizí, ale po proměně na člověka pak mají opět zase vše, jak má být. Jsou drobnějšího vzrůstu, než vlkodlaci. A co se dovedností v lidské podobě týče, tak jsou rychlí, mrštní a poměrně dost ohební. Nejsou moc silní, vlastně se silou vyrovnají normálnímu člověku. Rány se jim hojí většinou až když jsou v klidu a mohou si dát pauzu, nehojí se jim hned. V kočičí podobě se s ostatními kočkodlaky dorozumívají myšlenkami – telepaticky. Ubližuje jim zlato a i samotný dotek na holé kůži je pálí jako čert. Svým způsobem jim i leptá kůži tam, kde se zlata dotknou obvykle toto doprovází celkem bolestivý řev nebo křeče v místě doteku. Zlatem se dají i poměrně jednoduše zabít, ale proč používat zlato, když je můžete zabít prakticky stejně jako normálního člověka?
    Kočkodlakem se můžete buď narodit(Oba rodiče kočkodlaci) nebo pokousáním. Kočkodlaci nemohou zemřít stářím, jsou dlouhověcí.


       - LIŠKODLAK
         - Jak už asi tušíte, liškodlaci se budou měnit na Lišky. Dají se zranit stejně jako lidé. Hojí se pomaleji než kočkodlaci, ale rychleji než člověk. Ovládají telepatii, kterou se mohou domlouvat i mezi ostatními nadpřirozenými, využívají ji ale spíše mezi svými druhy. Mohou se proměnit vlastně kdykoliv a i v proměně na lišku mají svobodnou vůli. Nemá na ně vliv měsíc a mohou se dožít velmi vysokého věku(až 2000 let). Sice stárnou, ale na vzhledu to nijak vidět není. Většinou se totiž stárnutí zastaví mezi sedmnácti, až třiceti lety života. Každý Liškodlak má dvě podoby, lidskou a liščí. Určitě vás zajímá i to, jak se liškodlakem můžete stát. Narodit se tak můžete, ale když vás jako člověka pokouše liškodlak ve svojí druhé podobě, tak se jím můžete stát také. Proměna v liškodlaka je velice bolestivý proces a spousta jedinců při něm omdlí nebo zemře. Prakticky jde o to, že se vaše kosti začnou pomalu scvrkávat a znovu roztahovat dokud není vše hotovo. Něco co prožívá každý vlkodlak při úplňku, ale pomalejší. První proměna(pokou­saných) liškodlaků začne do minuty od pokousání.
    Liškodlaka zabijete stejně jako člověka, nemůže ale zemřít přirozeně, před jeho tří stým rokem života. 
    Nemají větší sílu než lidé, ale jsou mnohem rychlejší. 


       - ZAKLÍNAČ
         - Zaklínači jsou povoláním lovci monster. Nájemní, svou práci většinou dělají za peníze. Lidé je i tak považují za zlo, jelikož zaklínači prošli mutací při zkoušce trav, takže jsou odolnější a silnější než obyčejní lidé. Vlivem mutace mohou vypadat odlišně než ostatní, například známý Geralt z Rivie má bílé vlasy. Většinou mívají zorničky jako zmije pro lepší vidění ve tmě. Užívají různé lektvary a několik z nich umí používat základní jednoduchá znamení (kouzlo, opravdu slabé, své schopnosti získali při mutaci). Každé znamení si bere určitou část energie a proto se dá použít jenom jedno denně, u slabších zaklínačů i jedno na delší dobu. Těmito znameními nemohou ubrat sílu jiným postavám, ani je nijak moc ovlivňovat. Pokud se zaklínač rozhodne použít kouzlo s tím, že chce na okamžik zbavit postavu nějakých magických schopností, nedotkne se to síly, rychlosti a ani zlepšených smyslů postavy. Co se týče ochraných znamení, vydrží to nanejvýše několik minut. Každý zaklínač vlastní železný (obyčejný) a stříbrný meč - na lidi a na nestvůry. Zaklínačům se někdy říká vědmáci.


       - ČARODĚJKY
         - Ačkoli by se to mohlo zdát, čarodějové nejsou tak docela lidé. Dožívají se víceméně stejného, někdy i vyššího věku, ne však nějak přehnaně. Jsou vesměs i stejně zranitelní a mohou s člověkem i zplodit děti. Čaroděj též není totéž, co magian – čaroděj totiž neovládá žádnou speciální schopnost. Čarodej může ovládat magii v různých podobách a jako kouzlo ji používat. To se musí čaroděj naučit od dalšího, protože jako samouk nikdy těžší zaklínadla nezvládne. Proto se od většiny čarodějek dozvíte, že měli svého učitele nebo že sami pobývali na akademii.
    V případě míšenců je čarodějnický gen zpravidla silnější, a v čistě čarodějné rodině se málokdy stane, že potomek nezdědí nadání na kouzlení. To ale neznamená, že je člověk. Pořád je to jiný živočišný druh a magie se ho dotýká, mnohdy v jiné podobě. To je ale anomálie (čti jako: tohle tu pobíhat nebude, to je pro zajímavost).


       - MAGIANÉ
         - Pod pojmem Magian hledejte naprosto obyčejné lidi. Magiané se narodili jako lidé, žijí jako lidé a umírají jako lidé – na stejná zranění a ve stejném věku. Mezi nimi a obyčejnými lidmi je pouze jediný rozdíl – magiané jsou magicky nadaní. Mají určitou schopnost, která je od ostatních odlišuje, a tato schopnost může být jakákoli. Musí se ale spustit – nějakou událostí, nebo sama od sebe. Někdo to, že je magian, nezjistí celý život. Svou schopnost se mohou naučit ovládat, ale stojí to hodně času a energie, protože je to nikdo jiný naučit nemůže. Každá jejich schopnost je jedinečná (čti jako: dva lidi se stejnejma schopnostma tu nebudou).
          - Nebude povolena schopnost která manipuluje s časem nebo počasím.
          - Zabrané schopnosti: http://fantasy-world-trpg.forumczech.com/t151-zabrane-schopnosti-pro-magiany


    - LIDÉ
      - Normální lidé, všechno je zraní, všechno je vyčerpá. V noci spí, ve dne pracují. Asi je jasné, že normální člověk tu nebude bůh ví kolik stovek let, že? Když se rozhodnete pro člověka a dáte mu věk třeba 66 let, bude vypadat na 66 let. Nemají žádné schonpsti a ani nejsou chráněni před stárnutím.


       - POLODÉMONI
         - Polodémoni jsou nadpřirozené bytosti, které se živí stejně jako upíři – na živých tvorech – polodémoni si bohužel svůj hlad mohou ukojit pouze na lidech. Neberou si však lidskou krev, živí se lidskou energií. Pokud nevíte jak si představit, jak to tak vypadá, stačí k tomu delší dotek na nahé kůži. Když si démon bere lidskou energii, začne z místa kde se démon člověka dotýká zářit matné světlo. Toto „krmení“ jim stačí jednou za sedm dní a člověka tím nezabijí, pouze jej dosti vysílí a v horším případě si prostě člověk pospí.
    Nevnímají teplotu – s klidem vyjdou do mrazu v tričku nebo naopak v teple jdou v kombinéze – nijak jim to nevadí.
    Jsou dlouhověcí, žíjí přibližně kolem 600 let, poté umírají, přičemž se jim stárnutí zastavuje od 18 do 30 let věku. Jako polodémon se musíte narodit – jeden z rodičů démon. Druhý rodič musí být člověk. Mohou však splodit dítě s jinou rasou(magiané, mágové, dlaci).
    Polodémoni mají vždy jen normální lidskou podobu. Po rodiči démonovi dědí normální lidské rysy - barvu očí, tvar nosu..ale nikdy se nestane, že by na polodémonovi najednou vyrašily růžky, ocas nebo křídla.
    Není možné proměnit polodémona v něco jiného. Jednou polodémon = pořád polodémon.
    Démoni se dají zabít buď tak, že jim na dlouhou dobu znemožníte přístup mezi lidi. Případně setnutím hlavy, nebo stejně jako vlkodlaky – stříbrem.
    Jejich regenerace je poměrně dost slabá. Drobná zranění bez problému zhojí během několika minut, ale co se týče hlubokých ran nebo zraněných orgánů, dokáží maximálně zastavit krvácení a i to jde někdy ztuha. 
    Mají schopnost jemně měnit pocity osoby, jenom na omezenou dobu. Nemohou však vyloženě změnit postoj postavy vůči určitému předmětu(nemůže přimět někoho, aby nějaký předmět nenáviděl, když jej do té doby zbožňoval), může spíše zesilovat a zmenšovat intenzitu právě prožívaného pocitu.
    Jejich krev je jedovatá pro upíry.


       - MÉDIA
         - Média se narodí, žijí i umírají jako normální lidé. Zraní se stejně snadno jako lidé, mohou zemřít stejně jednoduše jako lidé. Jediná věc kterou se od lidí liší, je schopnost vidět duše mrtvých lidí. A mimořádná citlivost vůči nadpřirozenu. Za médii se duše mrtvých častokrát stahují s žádostmi o pomoc. Ať už je to jenom z toho důvodu, že chtějí aby někdo viděl co se jim stalo nebo před smrtí něco nestihli a chtějí někoho požádat aby to udělal za ně. Médium buď vidí ducha samotného, který k němu promlouvá nebo má najednou výpadek, při kterém se vžije do role onoho člověka před smrtí. Média často poznají nadpřirozenou bytost už od pohledu.
      - Médium se nemůže proměnit na žádnou jinou rasu.



    _________________________________________________________________________


    RASY MOŽNÉ JEN PO DOMLUVĚ S ADMINISTRÁTOREM


      - HYBRID – Jen po dohodě s adminem – přes email nebo FB (5/6)
         - Jsou to vlastně jen kříženci dvou ras. Když jste magian nebo čarodějnice a proměníte se v cokoliv jiného, tak pořád ovládáte svoji schopnost, kterou jste ovládali dříve. Když jste dlak, a pak vás promění upír, tak jste upír, ale zůstává vám přeměna a schopnosti které rasy sdílí se jen znásobí. Nemůžete však být kříženec dlaků. A pokud do hry přijdete jako upír, tak už s přeměnou na hybrida nepočítejte. Když se proměníte na vlkodlaka, nemůžete se stát hybridem vlkodlaka a kočkodlaka. Ani se tak nemůžete narodit(rodiče vlkodlak a kočkodlak = hybrid - NE!). Pokud jste upír, tak už jím budete napořád, z upíra se na nic jiného změnit nemůžete. Pokud se na něco hodláte přeměnit ve hře, musíte si to domluvit. Pokud se ptáte jak je to když chce mít hybrid nebo dva rozdílní dlaci dítě, pokaždé bude dítě tou rasou která v pár dominuje - pokud bude kočkodlak čekat dítě s vlkodlakem, bude dítě vlkodlak, protože vlkodlačí gen je silnější než ten kočkodlačí.
    Přeměna nemusí vyjít vždy a pokud se mění dlak na upíra, častokrát sejde na bolest která přeměnu provází.
        - Možní hybridi:
           - dlak -> upír
           - čaroděj -> upír
           - čaroděj -> dlak
           - magian -> upír
           - magian -> dlak
           - Nikdo jiný NE!!!
               - Tedy NE média, NE polodémoni(geneticky slabá rasa, nedá se nijak přeměnit a pokud má dítě s jinou rasou, vždy zdědí dítě rasu po druhém rodiči - polodémon+upír=upír), NE baobansith, NE zaklínači, NE inkvizitoři, NE vampíři, NE rosagové (geneticky slabá rasa, nedá se nijak přeměnit a pokud má dítě s jinou rasou, vždy zdědí dítě rasu po druhém rodiči - rosag+kočkodlak=kočkodlak)



      - VAMPÍŘI - Max 4. (3/4)
         - Stejně jako upíři se živí krví. Avšak tito krvežízniví tvorové mohou pozřít pouze krev nadpřirozených a to včetně upíří krve. Vampírům ubližuje slunce není jim jen nepříjemné, ale doslova jim pálí kůži a pokud ho dáte na místo, kam slunce svítí i když mu není přímo vystaven, tak mu dělá něco podobného, co upírům když chodí ve slunných dnech venku. Proto se mimo noční hodiny nějak moc venku nepohybují. Jsou sice dost hákliví na slunce, ale mají o mnoho větší sílu než upíři a vrozenou schopnost hypnózy. Ta se u nich však musí nějakou dobu rozvíjet…poměrně dost dlouhou dobu. Ale potom zvládnete lidi donutit všemožné věci – od přinucení bratra donést vám ovladač, po dokopání souseda k vyloupení banky. Vampírem se nemůžete stát během hry, vampír je něco jako slabší démon a to prostě získat nejde. Nebojí se kříže, česneku mohou sníst kvanta a ve svěcené vodě se mohou klidně koupat. Vampíra je trochu složitější zabít. Nejlepší je rána stříbrným bodcem do srdce, ale nemusí to být stoprocentní – vampíra tím také můžete jen nehezky zmrzačit na několik dní – doporučuji využít těch několik dní k zabití. Dalším spolehlivým a teď už stoprocentním způsobem je oddělení hlavy od těla. Mají hodně rychlou regeneraci, jsou dlouhověcí. Vampírům na rozdíl od upírů buší srdce.
      - Pokud má vampír štěstí a najde nějakého mocného čaroděje, může získat amulet který jej bude před slunečním svitem chránit. Bohužel vše si vybírá svoji daň a každý nositel takového amuletu je rázem o hodně slabší - silou spadne až na úroveň upírů.


      - BAOBANSITH: Tuto rasu můžete pro svoji postavu získat pouze se svolením administrátora.
         - Většinou jsou to ženy, výjimečně jde o muže, které si baobansith vybere pro proměnu ve svůj druh. Každá tato "čarodějka" ovládá určitý druh magie. Starší čarodějky mají více zkušeností a jsou tím pádem také silnější. Vždy se ale silou magie vyrovnají normálním čarodějkám.
    Ve dne jsou stejně silné i stejně snadno zranitelné jako normální lidé, díky magii ale nejsou úplně bezbranné. Po setmění však zesílí a je těžší je zabít.
    Runa na krku nebo ruce symbolizuje rodovou linii(k jaké čarodějce patří, kdo je stvořil).
    Baobansith také musí pít krev, ty které pijí zvířecí jsou slabší, ty které pijí krev ostatních bytosti o něco silnější. Stále se však nemohou fyzickou silou jen tak rovnat dalším nadpřirozeným rasám. Díky pití krve jim zůstává jejich okouzlující mladý vzhled. Nemají nic jako upíří tesáky, které se v případě potřeby protáhnou - krev si musí odlít do nádobek a vypít ji než se srazí. Pokud dlouhou dobu krev nepijí, začne se to projevovat na jejich zevnějšku - už po týdnu bez krve začínají být vidět vrásky a slábnou. Krev jim jednoduše zaručuje "věčné mládí". Často mají pocit úzkosti a špatně se jim soustředí, když se ke krvi nedostanou.
    Většinou fungují jako nestraní pozorovatelé ale ostatní k nim chodí vyslovit své přání za které si berou daň. Mají schopnost léčit a na žádost mohou udělat i temné rituály. Jak už se ale řeko, za to si berou jistou daň.
    Pokud používají silnější kouzla oslabuje je to, dá se říct, že po seslání několika silnějších kouzel jsou neschopny na nějakou dobu kouzlení a musí čekat.
    Jejich hlavním znakem jsou zrzavé vlasy a výrazné oči. Často jsou vyvražďovány lovci, takže většinou žijí v lese v malých skupinkách.


      - ROSAG: (2/4)
         - Rosagové jsou magické bytosti lehce podobné dlakům. Zatím, co dlaci mají jednu čistě zvířecí podobu, tak tihle jsou poloviční. První zmínka o nich byla již na starých svitcích z Egypta, čili by se o jejich dlouhověkosti dalo dohadovat, však většinou se pak stahovali spíše do lesů nebo jinam mimo lidská obydlí. Jejich podoba závisí na tom, jestli mohou v okolí sebe čerpat nějakou magickou energii, která je od všech nadpřirozených tvorů, bohužel od příslušníků jejich rasy sílu čerpat nemohou. Pokud mají dost velký přísun této magické energie, jejich podoba je čistě lidská a nejsou na ní žádné další náznaky jiné podoby, pokud ale nečerpá magickou energii po delší dobu, tak se jejich vzhled změní. Jak vypadá tento tvor normálně? Berou si základní znaky od několika živočichů a to od kočkovitých, psovitých šelem a ojediněle i od ptáků nebo srn a podobně.
    Pokud se nedostaví jejich magická energie tak jim mohou narůst ouška, ocásky, drápky či srst nebo peří, křídla jim ale doopravdy nevyčarujete, ovšem roste to postupně čili zprvu narostou jen ouška či jiná část a pak další, pokud jedinec stále nevyhledá energii. Je to pouze na poddruhu zvířete, které daný tvor má. Jejich kůže mívá většinou hodně světlý nebo naopak velice světlý odstín.
    Jakou má tento druh výhodu? Jsou velice mrštní pokud mají svojí energii a umí lehké magické triky jako nechat okolo své ruky kroužit vodu nebo lehce větřík nechat okolo nich vanout nebo vyklíčit malou květinu, to co dokáží, závisí jen na elementu kterým vládnou. Avšak pokud nejsou zkušení tak je to vyčerpává, ve většině případech nemohou "kouzlit" pak více jak týden a vůbec jim nejde ani zažehnout jediná jiskra, přivolat ani kapička vody okolo jejich ruky či cokoliv jiného. Jedinec může ovládat pouze jeden element.
    Jaká je jejich normální úloha? Zajišťovat optimální stav magické energie na místech, kde je to potřeba čili se většinou stahují do míst, kde je vysoká magická energie a starají se tam o to, aby se nic místu nemohlo stát. Starají se hlavně o nadpřirozené tvory a pokud jim dochází energie tak jim většinou ze svých talismanů(který má každý specifický) dají trochu své energie čili je to může proměnit do stavu podoby polo zvířete, ale energii mohou načerpat jen pobytem u něčeho magického, čili s jí rychle naberou zase zpět. Rosagové mohou žít hodně dlouho, jejich stárnutí se tudíž zastaví, ale jsou zabít opravdu velice lehce. Pokud jsou delší dobu bez magické energie tak chřadnou jako květiny čili je jde velice lehce zabít. Dále jsou lehce zranitelní jako lidé čili tenhle druh moc do boje nechodí, pokud by si někdo chtěl udělat zabijáka.


      - MĚŇAVEC: Max 3 (1/3)
          - Měňavci jsou více méně jako normální lidé. Avšak s tím rozdílem, že se mění ve zvířata. Tahle přeměna však vyžaduje, aby si perfektně pamatoval každou křivku daného tvora a navíc se mohou měnit jen několikrát denně. Mohou na sebe vzít i podobu lidskou, ta je však omezena časově a ztráta energie, která při této přeměně je, je může i zabít. Pokud se promění na začátku dne na člověka, celý den už svoji schopnost přeměny nemohou využít. Většinou když jsou v přeměně na jinou osobu déle než několik minut, začnou mít křeče a později i zvracet krev. Zajímavá věc je, že se nemění v letech - pokud by se mu podařilo získat dost informací o tom, jak vypadá jejich milovaný herec, mohou se jím na pár chvil stát. Ovšem s tím, že budou vypadat jako daný herec v jejich věku. Při přeměně se jim neukáží tetování ani jizvy oné osoby. Jsou dlouhověcí, mohou se dožít s přehledem až čtyřista let. Aby jste byli měňavcem, musí být alespoň jeden z vašich rodičů příslušníkem této rasy. V průběhu života se jím už stát nemůžete.
    Měňavci se živí buď normálním jídlem a nebo podobně jako polodémoni lidskou energií. Není to energie jako taková, spíše životní síla. Pokud vezmou člověku této síly příliš, mohou jej tím zabít. Při braní této síly se člověku život zkracuje a měňavci natahuje. Na druhou stranu mohou tuto sílu zase předávat dalším osobám, což ale většinou nedělají. Díky tomu jsou podobně jako upíři velice hojně loveni..možná proto jich není tolik. 


    - IFRIT: Max 4 (3/4)
       - Ti kteří ifrity znáte, je máte za ohnivé démony, kteří srovnávají se zemí vše co jim přijde do cesty. Není to tak úplně pravda. Ifriti jsou elementálové ovládající oheň, většinou nemají zrovna potřebu vyjíždět po všem a všech, naopak bývají dost klidní. Nemají sice rohy, ocas a ani černou, vyschlou pokožku po které běhají plameny. Vypadají jako naprosto normální lidé, jediná věc která je pro ně na vzhledu typická je barva vlasů a očí - oboje je vždy co nejtmavší, pokud možno tak černé, v druhém případě mohou být oči světle hnědé a vlasy rusé nebo hodně výrazně zrzavé. 
    Jak vám jistě mohlo dojít, neublíží jim oheň. Jsou hodně odolní, kůže sice nezadrží kulku ani nůž, ale rány se jim rychle hojí a jsou schopni se pohybovat i se zraněními, která by jiné tvory zabila, dost se v tomhle podobají upírům.  Regenerace je ale vyžazená podle vlhkosti v okolí. Pokud jsou pod vodou tak jsou vyřazeny vlastně všechny jejich schopnosti, včatně přeměny. Není jim zrovna příjemný jakýkoli druh magie, který je použitý proti nim. 
    Každý ifrit má proměnu na černého, středně velkého psa s oranžovýma očima. Tuto přeměnu může použít kdykoli chce.
    Ifridi jsou dlouhověcí, dožívají se něco kolem tři sta padesáti let. 
    Aby jste se jím stali, musí být oba vaši rodiče ifriti. Co se zabití ifrita týče, spolehlivě je utopíte, nemají rádi chlad a rychle prochladnou - pak jsou hodně zranitelní. Nejspolehlivější je ale setnutí hlavy.


    _________________________________________________________________________


     NEREGISTROVATELNÉ RASY

      - SMRTONOŠ
        - Smrtonoš byl původně člověk. Někdy, kdysi dávno, kdy ještě neexistovala žádná církev, zemřelo v jeden den dvanáct lidí, kteří ještě měli žít. Smrt se nad nimi slitovala a darovala jim nový život- život jejích pomocníků, kteří nestárli, byli silnější a odolnější než ostatní lidé a nemohli zemřít. Přesto se jedenáct z nich v proudu času ztratilo. Marcus neví, co se s nimi stalo.
    Smrtonoš cítí lidi kolem a jejich osud, tedy jestli mají zemřít. Je tu například od toho, aby ty, kteří se vzpírají svému odchodu zavedl za svou paní. Smrtonoš vlastní (každý jinou) speciální věc, která ho spojuje se Smrtí. Jsou nesmrtelní, ale dají se zabít- pak je Smrt může navrátit v jiné podobě a s jinými vzpomínkami zpět na svět. Rychle se hojí a ovládají smrt- mohou klidně i odebírat sílu svým speciálním „dotykem“. Mimo jiné, ovládaní i telepatii..

      - ANDĚLÉ: 
          - Všichni je vidíme jako bytosti z nebes, které většinou dohlíží na bezmocné lidi pod sebou. Svým způsobem to tak je, jenže málokdo o nich ví něco víc. Většina těchto bytostí má léčivé schopnosti. Bohužel tuto schopnost mohou aplikovat pouze na jiné, ne na sebe. Rychle mohou vyléčit pouze drobná zranění, jako jsou škrábance nebo věci jako boule na hlavě, nemoci, bolesti hlavy. Pokud by chtěli léčit větší zranění tak je to hodně vyčerpává a zabere to delší dobu. Ovládání světla, nemohou donutit slunce aby vyšlo dříve, ale mohou udělat malé světelné těleso, které s nimi na pár minut bude. Toto světlo působí na upír i na vampíry stejně jako normální slunce. Mimo to mají šestý smysl, který jim pomáhá rozeznat komu věřit a komu ne, případně mohou tušit co se má stát v následujících chvílích. Většinou to není moc spolehlivé.
    Jak všichni určitě dobře víme, andělé mají křídla. Křídla jsou sice opravdu objemná a nejspíše by jste se báli jak  s nimi můžete jít mezi lidi. Každopádně to není něco, co by anděli muselo trápit. Jsou schopni křídla zkroutit na zádech tak, že by jste ani nepoznali, že mají něco navíc. O tom, kdo bude a kdo nebude anděl rozhoduje celý život jedince a vlastně i to, jak zemřou. Andělem se nejde stát jenom tak.
    Jejich krev má velice specifickou chuť pro upíry a vampíry.


      - INKVIZITOŘI
         - Rasa vytvořená kvůli potřebě v příběhu, tady jen informativně, registrace zatím není možná
      - Stejně jako Zaklínač, Inkvizitor vznikl jakousi mutací z obyčejného člověka. Není to ale jen tak. Adept / zájemce se musí stát členem Inkvizice, „svaté“ organizace, která hubí nadpřirozené bytosti, aby očistila svět lidí. Pokud projde výukou, co se nejen hubení nadlidí týče, je na něm proveden závěrečný rituál. Tehdy se člověk stává Inkvizitorem.
    Inkvizitor se dožívá stejného věku jako člověk, a příliš se od něj neliší – je stejně zranitelný, má stejnou stavbu těla, stejnou sílu. Díky rituálu se ale může proměnit v ptáka – každý v jiný druh – který je zpravidla bílý s nějaký rudým znakem na opeření. Co se týče magie, Inkvizitor dokáže za pomoci různých přísad a potřeb vyléčit nadpřirozenost. Také zná mnoho kouzel a surové magie, kterou dokáže nestvůry zabít nebo oslabit. Všichni Inkvizitoři pracují pod ochranou Inkvizice a mají přístup ke zbraním, zásobám, posilám.. vlastně čemukoli. Inkvizitoři toho ví o nadpřirozených mnoho a pravidelně své znalosti rozšiřují, stejně jako čarodějnická univerzita. Subjekt ale většinou jejich výzkum nepřežije.
    I v San Hillesh má Inkvizice svou „pobočku“ – ta je ale velmi dobře skryta i před některými jejich vlastními členy.

      Právě je Tue Sep 26, 2017 11:48 pm